Tankuj
taniej

z programem

-30gr/l

Odbierz rabat – 30 gr/l

1
Zaloguj się na swoje konto
2
Wyświetl elektroniczny kupon rabatowy
uprawniający do otrzymania zniżki
3
Przedstaw kasjerowi aktywną kartę Navigator oraz elektroniczny kupon rabatowy podczas transakcji

Zyskaj rabaty

Rabat na
3 tankowania
w miesiącu
Rabat do max. 50 l
paliwa w ramach
jednego tankowania

Lista stacji

Pomoc:

Aby skorzystać z promocji klient przy transakcji powinien przedstawić kasjerowi aktywną kartę Navigator (nośnik fizyczny lub kartę online) oraz kupon elektroniczny, który można pobrać po zalogowaniu się do konta w aplikacji Navigator lub na stronie lotosnavigator.pl

Aby otrzymać RABAT -30 gr/ l paliwa klient musi spełnić warunek, tj. być aktywnym uczestnikiem programu Navigator czyli posiadać zarejestrowane konto w programie i zaakceptowany aktualny regulamin programu. Wówczas na swoim koncie w aplikacji Navigator lub na stronie lotosnavigator.pl w każdym miesiącu obowiązywania promocji udostępnione zostaną mu trzy kupony rabatowe, które będą ważne do końca danego miesiąca.

Kupon upoważnia do rabatu na paliwa (PB95, PB98, ON, PB98 Dynamic, ON Dynamic), z wyłączeniem paliwa LPG.

W ramach jednej transakcji można użyć jednego kuponu upoważniającego do 50 litrów paliwa w cenie promocyjnej. Łącznie w ciągu miesiąca każdemu uczestnikowi programu Navigator przysługują 3 kupony. Organizator wydaje 3 jednorazowe kupony na każdy miesiąc trwania promocji.

Gotówką, kartą płatniczą lub BLIKiem. Z promocji wyłączone są transakcje z użyciem wszystkich kart flotowych, w szczególności kart LOTOS Biznes i innych kart akceptowanych przez Organizatora.

Na wszystkich stacjach paliw sieci LOTOS. Lista stacji dostępna jest tutaj.

Rabat zostanie doliczony do 50 litrów, pozostała liczba litrów paliwa zostanie sprzedana w regularnej cenie.

Czas trwania promocji został ustalony przesz Organizatora na okres od 1 lipca 2022 r. od godziny 00:00:01 do 31 sierpnia 2022r. do godziny 23:59:59.

W razie problemów z aplikacją lub reklamacji możesz skontaktować się z Infolinią z tel. stacjonarnego 801 345 678, z tel. komórkowego 58 326 43 00 lub mailowo na adres: info@lotosnavigator.pl.

Kupony rabatowe przysługują tylko uczestnikom programu Navigator. W rozumieniu regulaminu programu Navigator uczestnikiem jest osoba fizyczna.

Nie. Przy korzystaniu z rabatu w ramach promocji punkty Navigator nie naliczają się.

Kupony są indywidualne i przypisane do konkretnej karty oraz jej właściciela.

Nie. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi aktywnymi na stacjach paliw LOTOS, oprócz promocji „Wakacyjna Loteria LOTOS”.

Kupony ważne są w miesiącu, w którym zostały przekazane. Każdy uczestnik programu Nawigator otrzyma 3 kupony w jednym miesiącu.

Promocja skierowana jest do klientów posiadających aktywne konta LOTOS Navigator. Konto można aktywować logując się na stronie lotosnavigator.pl pobierając wirtualna kartę lub rejestrując tradycyjną plastikową otrzymaną na stacji.

Jednak najwygodniejszym sposobem przystąpienia do programu jest pobranie aplikacji mobilnej LOTOS Navigator korzystając ze strony lotosnavigator.pl/aplikacja i zarejestrowanie się w niej klikając kolejno ikonę ludzika w prawym górnym rogu ekranu i guzik rejestracja po przejściu na ekran rejestracyjny.

Za rejestrację w programie Navigator czekają na klientów dodatkowe bonusy punktowe:

  • 100 pkt za zarejestrowanie i zalogowanie do aplikacji - przypisywane po potwierdzeniu maila.
  • 25 pkt za zgodę marketingową na otrzymywanie maili
  • 25 pkt za zgodę marketingową na otrzymywanie SMS
  • 25 pkt za zgodę marketingową na otrzymywanie wiadomości PUSH

Łącznie zatem po rejestracji i zalogowaniu się do aplikacji, nowy klient otrzyma aż 175 pkt na start. Kupony promocyjne pojawią się na koncie po zarejestrowaniu do kilku minut.

  • Pobierz aplikację Navigator: lotosnavigator.pl/aplikacja
  • Po włączeniu aplikacji przejdź do logowania/rejestracji klikając ikonkę ludzika w prawym górnym rogu ekranu.
  • Na tym ekranie użyj guzika „resetuję hasło”.
  • Podaj numer karty Navigator, swój numer telefonu lub adres e-mail i kliknij „resetuj hasło”.
  • Jeśli aplikacja wyświetli informację o tym, że link do resetu został wysłany na Twój adres e-mail oznacza to, że karta jest zarejestrowana i musisz jedynie zresetować hasło i zalogować się do swojego konta Navigator. W tym celu kliknij w link resetu hasła a następnie w kolejnym mailu otrzymasz hasło do Twojego konta. Wprowadź je do aplikacji na ekranie logowania.
  • Jeśli aplikacja wyświetli informację o tym, że karty/numeru telefonu/adresu e-mail nie znaleziono, oznacza to, że karta nie była zarejestrowana i należy to zrobić. W tym celu przejdź do ekranu rejestracji używając guzika „wstecz” (strzałka w lewym rogu ekranu) i kliknij „Zarejestruj się” w dole ekranu.
  • Na kolejnym ekranie podaj numer telefonu, na który wyślemy kod autoryzacyjny. Po jego wpisaniu wyświetli się formularz rejestracyjny. Wypełnij go i gotowe.
  • Wyjątek: Jeśli próbujesz zarejestrować starą kartę ośmiocyfrową anonimową, to konieczny jest kontakt z naszą infolinią (z tel. stacjonarnego 801 345 678, z tel. komórkowego 58 326 43 00).

Zgłoś to bezpośrednio do Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: info@lotosnavigator.pl lub telefonicznie pod numerem: 801 345 678, (58 326 43 00 z telefonów komórkowych). W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać imię i nazwisko, numer telefonu lub adres korespondencyjny zgłaszającego reklamację, numer karty Navigator oraz paragon i przyczyny złożenia reklamacji z możliwie najdokładniejszym opisem oraz datę ich wystąpienia.

Tak, posiadaczom Karty Dużej Rodziny przysługuje rabat -38 gr/l na paliwa PB95, PB98, ON i -40 gr/ l na paliwa PB98 Dynamic, ON Dynamic.

Tak, możesz skorzystać z promocji dokonując płatności na stacji przy pomocy aplikacji mobilnej LOTOS Pay&Go. Jeżeli jesteś klientem flotowym i w aplikacji masz podłączoną kartę LOTOS Biznes, a chcesz skorzystać z rabatu -30 gr/ l odłącz kartę.