Pomoc


Poniżej znajdziesz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. Jeśli Twojego pytania nie ma wśród nich, zachęcamy do skontaktowania się z nami.

Co to jest LOTOS Navigator?

LOTOS Navigator to program dla klientów stacji Lotos, który istnieje na rynku od 2008 r. Umożliwia gromadzenie punktów za zakupy na stacjach LOTOS, które potem mogą zostać wymienione na nagrody. Dostępne nagrody możesz sprawdzić w katalogu.

Zgubiłem/-a kartę, co dalej?

Jeśli zgubiłeś/-aś zarejestrowaną kartę, powinieneś/-aś nam to zgłosić dzwoniąc na infolinię nr 58 326 43 00. Zablokujemy wtedy możliwość zamawiania przez nią nagród, aby osoba niepowołana nie wykorzystała Twoich punktów. Po wypełnieniu przez Ciebie formularza wymiany karty, przeniesiemy je wraz z danymi na nową kartę.

Jak mogę przystąpić do programu?

Wystarczy że będąc na stacji LOTOS poprosisz obsługę o kartę Navigator i możesz zbierać punkty. Aby odebrać nagrodę zarejestruj otrzymaną kartę na stronie www.lotosnavigator.pl

Jakie nagrody są dostępne?

Aktualną listę dostępnych nagród możesz sprawdzić w katalogu online.

Jak mogę dowiedzieć się kiedy nagroda, którą jestem zainteresowany, będzie dostępna?

W przypadku aktualnie niedostępnych nagród otrzymasz powiadomienie mailowe na adres e-mail podany podczas rejestracji kiedy tylko określony model pojawi się ponownie w katalogu. Wystarczy, że przy interesującej Cię nagrodzie klikniesz guzik „Powiadom mnie o dostępności” a w momencie, kiedy nagroda będzie dostępna, otrzymasz informacyjnego maila.

Jak często zmieniają się nagrody w LOTOS Navigator?

Katalog uzupełniamy kilkakrotnie w ciągu roku. Nie oznacza to, że wszystkie produkty w katalogu zostają wtedy wymienione na nowe. Są nagrody, które zostają z nami na dłużej ale mamy też typowo sezonowe produkty, które z czasem zastępujemy innymi.

Jak mogę zarejestrować kartę?

Wystarczy wejść na Lotosnavigator.pl, kliknąć w „Zarejestruj/zaloguj” w prawym górnym rogu strony i wypełnić formularz rejestracyjny.

Ile kart mogę mieć?

Zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie lotosnavigator.pl jeden uczestnik może posiadać jedno konto Navigator. Do każdego konta przyporządkowana jest jedna karta. Pewnym wyjątkiem jest Karta Rodzinna, w której mamy Kartę Główną i trzy Karty Dodatkowe. Na Karcie Głównej można zarówno zbierać punkty jak i wymieniać je na nagrody. Dodatkowe Karty umożliwiają zbieranie punktów do wspólnej puli.

Jak mogę zdobywać punkty?

Punkty możesz zdobywać tankując lub kupując określone proukty na stacjach LOTOS. Szczegóły odstępne są w zakładce „Zbieraj punkty”

Jak mogę zamawiać nagrody?

Aby zamówić nagrodę należy zalogować się na stronie Lotosnavigator.pl, dodać ją do koszyka i wybrać stację, na której chcesz odebrać paczkę. Szczegółowa instrukcja znajduje się tutaj.

Jak mogę odebrać nagrodę?

Kiedy Twoja paczka dotrze na wybraną przez Ciebie stację, powiadomimy Cię o tym mailowo. Wtedy wystarczy w ciągu 14 dni pojechać na tę stację LOTOS i przy odbiorze okazać swoją kartę Navigator (ważne, aby to była plastikowa karta – sam numer lub wersja elektroniczna w aplikacji mobilnej nie wystarczy do odbioru nagrody).

Nie otrzymałem linka aktywacyjnego, co powinienem zrobić?

W większości przypadków link aktywacyjny spływa na wprowadzony adres e-mail w przeciągu kilku minut. Jeśli nie możesz go znaleźć, sprawdź SPAM. Jeśli mail nadal się nie pojawia, zgłoś to na naszej infolinii abyśmy mogli zidentyfikować przyczynę.

Moja karta się zniszczyła, co powinienem zrobić?

Jeśli Twoja karta nie nadaje się do użytku, możesz wymienić ją na nową. Wystarczy, że wypełnisz formularz wymiany karty dostępny w zakładce "Moje konto".

Nie pamiętam hasła, co dalej?

Swoje hasło zawsze możesz zresetować klikając „Nie pamiętam hasła” na ekranie logowania.

facebook